Alla kan vara snygg.

Måste börja säga att det känns superkul att få lite kommentarer. Blir peppad när jag läser sånt där, det får mig att vilja fortsätta! Hinner inte skriva så mycket nu. Ska plocka lite här hemma. sen ska jag umgås lite med Eva, det var ju ett tag sedan. Det känns verkligen inte som att jag fyller år på fredag, men tydligen så gör jag det. 19 år.. Det var inte länge sedan jag var 12 år, den tiden kommer jag ihåg så bra att jag lika gärna skulle vara den där 12-åriga Lizette just nu. Men tänk samtidigt vad mycket som hänt sedan dess. Hur jag har förändrats. För ca två månader sedan var jag på krogen och bara under den kvällen så raggade tre killar som förr varit ganska taskiga på mig. Det kändes så bra när dom berättade att dom knappt trodde att det var jag, att jag hade förändrats så mycket och hade blivit så jävla snygg. Både dom och jag visste hur mycket jag hade gått upp i vikt sedan högstadiet, så det kan ju inte ha berott på att jag blivit smalare. Visst, jag är blond nu, men så mycket skillnad kan det inte vara för en hårfärg. Det var så jag insåg hur mycket insidan speglar sig utåt egentligen. På högstadiet gick jag med rädsla i ögonen, jag gick och gömde mig så mycket jag kunde, och jag sa inte mycket alls. jag hatade verkligen mig själv. Den person dom såg nu var en väldigt glad och pratglad person, som själv tyckte att hon var snygg och sexig fast hon är stor. Nu älskar jag mig själv. Visst, jag har fina drag, det vet jag. Men det spelar ingen roll hur en männsiska ser ut. Man kan alltid vara snygg, bara man vet om det själv.

Big girl, you are beautiful.

Publicerat: 2011-08-09 @ 14:48:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: