Dag 12

Jag har ätit enligt LCHF-dieten nu i 12 dagar. Allt går superbra och jag har gått mer mycket i vikt. Det känns så skönt att ställa sig på vågen och slippa se att jag väger mer än 100 kilo. Det kändes förjävligt den dagen jag insåg att jag hade gått upp så mycket. Men samtidigt känns det skönt, för nu vet jag hur det känns att vara så pass överviktig, och den erfarenheten tar jag med mig vart jag än går.
Just nu är jag med Josefine, vi ligger i sängen och latar oss som vanligt. Finns inte så mycket roligare att göra! Igår var en väldigt lyckad kväll/natt. Upptäckt vissa saker som jag inte trodde förut. Det känns bra, väldigt bra.
Nu är det bara att vänta tills nästa gång.
Publicerat: 2011-08-05 @ 16:01:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: