v.3

Nu har jag ätit LCHF i mer än två veckor och går alltså in i vecka tre. Det känns verkligen jätteskönt! Snart har jag kommit halvvägs av den tiden jag åt LCHF sist, då jag klarade 5 veckor. Jag har börjat äta lite bättre än vad jag gjorde förut nu i alla fall. Förra veckan kunde det gå en hel dag då jag bara åt några ostskivor. I och för sig så har jag inte ätit så mycket idag heller, men bättre än vad det brukar vara i alla fall. Idag har jag ätit två LCHF-mackor som jag bakade på. På mackorna hade jag baconost, skinka och tomat. Supergott! Jag ska lägga ut receptet på bloggen lite senare.
Mitt sockersug har försvunnit nästan helt nu, och det är så himla skönt! Jag vet att den här veckan kommer gå väldigt segt, eftersom tredje veckan alltid är värst. Det är då de flesta brukar ge upp. Men jag ska hålla mig, trots att det är min födelsedag på fredag. En födelsedag utan tårta, det hade jag inte tänkt mig. Men jag måste verkligen!

Stockholmsresan som jag pratade om att jag skulle åka på tänker jag tacka nej till. Jag kommer verkligen inte ha några pengar till det. Visst, jag kommer säkert ha pengar nu efter min födelsedag, men det måste jag leva på tills jag börjar få bidrag eller jobb. Jag tänkte ju fuska den stockholmresan, hela helgen, fredag till söndag. Men eftersom jag struntar i det så kommer jag att fortsätta köra dieten enda till Jossans födelsedag, 18:e november då vi ska dricka och äta en massa gott hela helgen! om jag håller dieten fram tills dess kommer jag att vara i LCHF-vecka 17 då! Jag önskar verkligen att jag klarar det här nu, fan vad snygg jag kommer vara!
Publicerat: 2011-08-08 @ 18:58:41


1 kommentarer
Postat av: Lily

Kämpa på ..By the way du är alltid snygg <3

2011-08-08 - 19:38:52 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: