2011!

Nu struntar jag i bloggpausen eftersom jag blev sugen på att blogga. Tänkte lägga in en sån där lista på vad som har hänt det här året och så. det är alltid kul!

2011!!!

har du träffat några nya personer?
- ja
- ja- ja-
har de påverkat dig positivt/negativt?
- både och
har du gjort någonting iår som du inte gjort förrut?
- Många saker! Spelat gitarr t.ex ;)
hade du några nyårslöften? höll du dom?
- Gå ner i vikt, sluta röka. Båda två gick åt helvete!
någonting/någon du saknar som du vill ha 2012?
- nej, det tror jag inte.
det bästa du har gjort iår?
- Tagit studenten, varit i Taizé och träffat sebbe :)
ditt största misstag?
- Ingenting!

hur har du firat jul iår?
- Hemma hos mormor med familjen.
vilket datum från 2011 kommer du minnas?
- 11e juni, 13e juni, 29e augusti.
låtar som alltid kommer påminna dig om 2011?
- jag vet inte.
vad önskar du att du hade gjort mer?
- nu till hösten kanske jag kunde ha varit ute lite mer och gjort saker.
vad önskar du att du hade gjort mindre?
- varit hemma. :P
vad är det pinsammaste du gjort iår?
- Jag vet inte.
blev du kär under 2011?
- ja! ♥
har du legat på sjukhus under 2011?
- nej :)
hur många one night stands?
- pass.
vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Jag kommer inte ihåg :O men antagligen var jag väl hemma och åt tårta.
vad fick dig att må bra?
- musiken. sommaren!
har du förlorat någon vän iår?
- jag vet inte, tror inte det.
vem saknade du?
- ingen.
har du flyttat under 2011?
- nej
vad ska du göra nu på jullovet?
- börja med lchf, börja dansa zumba och sen börjar jag på komvux!
har du varit gladare eller ledsnare under detta år?
- både och ! På sommaren var jag väldigt glad. Men nu när jag har börjat med nuvaringen så är jag ju lite deprimerad ;) 

 vad ser du fram emot med 2012?
- Gå ner i vikt, få sommarlov!
Publicerat: 2011-12-29 @ 15:19:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: