barnvakt!

Idag ska eva och jag vara barnvakt i valbo åt tre barn. ett barn som är åtta och två som är 11-12. Jag vet inte vad vi kommer att göra, men blir troligen att titta på nån film osv. Jag sover kvar där och kommer hem i morgon på förmiddagen. För då ska jag klä granen med mormor och mamma.

Nu ska jag snart diska och städa lite. Men jag hinner inte göra så mycket eftersom jag ska åka till Valbo kl tio över 5 och jag måste duscha och fixa mig först. Jag får byta buss i valbo till ettan eftersom jag måste in på köpis och hämta min nuvaring. Jag sket i det igår för att jag blev sur över att det var så dyrt, men nu har jag bestämt mig för att det är värt det.  :)
Publicerat: 2011-12-16 @ 14:22:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: