Drömmar om socker.

Planering för veckan:
Idag: Filmmaraton med mig själv!
Torsdag: storstädning!
Fredag: Jossan, natta, Linnea, Sandra och kanske Eva kommer på tjejkväll!
Lördag: Jossan och Linnea är kvar, eventuellt umgås med Jimmy.
Söndag: vara med jossan. Förhoppningsvis vill hon stanna nån natt till.

Jag vaknade för ca 20 min sedan. Tre av mina filmer hade nästan laddat klart nu på morgonen, och mer kommer det att bli. Så idag ska jag ha filmmaraton med mig själv. Jag tycker att jag förtjänar det för att jag för det första ska storstäda mitt rum i morgon, och sen för att jag håller mig till dieten. Vilket fick mig att tänka på drömmen jag hade inatt. Jag kommer inte ihåg detaljer. Det hade i alla fall med socker att göra. jag tror att jag fuskade. Det är så jobbigt att när jag äter LCHF så drömmer jag om godis och kakor och sånt nästan varje natt. Jag vaknar upp alldeles kallsvettig för att jag tror att jag har fuskat. Aja, det är bättre än mardrömmar om häxor i alla fall :)
Nu ska jag kolla på film. hejdå på ett tag!
Publicerat: 2011-07-27 @ 09:45:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: