Jag kommer att be för dig ikväll.

Jag vet inte om jag kan säga att jag tror på Gud. Jag vill gärna göra det, men jag tror inte att jag har modet. Men trots det, så kommer jag att be för dig ikväll. Jag kommer att be om att du ska vakna upp frisk, hel och utan alla tankar som funnits i ditt huvud den senaste tiden. Jag kan inte säga att jag förstår mig på människor som frivilligt spiller deras liv, men jag klandrar dig inte. Om du inte överlever detta, så ber jag till Gud att ta hand om dig, och se till att du får det bättre där än du hade det här. Jag har känt dig många år, ändå känner jag inte dig. Men trots det så kommer jag be för dig ikväll.
Publicerat: 2011-07-30 @ 14:18:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: