"släng in den i busken eller nånting!"

gårdagen var väl trevlig. Jossan och linnea var fortfarande kvar då, men nu har Linnea åkt hem. Hela dagen nästan satt vi i sängen för att vi inte hade så mycket bättre för oss. Satt och väntade på två sega pojkar som vill skulle bada lite med. Efter många timmar så var dom äntligen klar, men det slutade med att det bara var jag och Jossan som badade. Hoppas att det blir annorlunda ikväll! Inatt pratade jag i sömnen föresten! Jossan låg fortfarande uppe och sms:ade så hon hörde klart och tydligt när jag helt plötsligt säger; "släng in den i busken eller nånting!" Jag kommer ihåg att jag drömde om något äckligt som nån skulle slänga. Typ som en binda eller en blöja. Aja, det var faktiskt kul att höra att jag pratade i sömnen, för jag har inte gjort det på jättelänge!
Nu ska jag och Jossan gå till konsum för att köpa mat. Bilder kommer nog om några dagar, när jag orkar lägga in dom på datan. :)
Publicerat: 2011-07-31 @ 15:24:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: