Godmorgon!

Vaknade med ryggvärk igen. eller, höftvärk. Det är nog dags att börja vänja sig vid det, för det är ju inte så att det kommer försvinna om jag inte besöker en kiropraktor (vilket jag är livrädd för). Aja, jag ska vänta med zumban några dagar i alla fall. Men när Jossan kommer hit i helgen så måste jag börja dansa igen, för hon är typ den enda som vill dansa med mig. Idag ska jag försöka städa och överaska mamma lite innan hon kommer hem, men just nu är jag jätteseg. Jag funderar på om jag kanske kan kolla på en film och äta lite nötter, för frukosten jag åt var ju inte mycket att hurra för. Här är lite planering den här veckan:

Idag: Städa
Onsdag: sandra och Hampus kommer och hälsar på
Torsdag: Inget planerat
Fredag: Jossan kommer
Lördag: Vara med Jossan
Söndag: Kanske filmkväll med Jossan och två till
Måndag: Jossan

Jag vet inte hur länge hon stannar, men jag vet att det blir till måndag minst. Jag längtar jättemycket tills på söndag då jag får väga och mäta mig igen! Nu måste jag försöka att sluta väga mig hela tiden för jag blir som besatt. Vikten betyder inte så mycket egentligen utan det är ju måtten. Så nu får jag verkligen inte väga mig förän på söndag, det är mycket bättre att bli överaskad än att veta vad vågen står på redan.
I alla fall så var jag på pizzerian igår och åt sallad med Sebbe, efter det gick vi hem till honom och kollade på två filmer. Gick hem strax efter tio och var så trött då så jag gick och la mig nästan på en gång när jag kom hem.

Nu ska jag kolla på film! :)
Publicerat: 2011-06-14 @ 11:06:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: