Halsbränna.

Okej, nu har vi bestämt oss för att vi ska kolla lite film innan vi åker i stället. känns mycket bättre att slippa gå runt på stan mitt i natten, så vi tar taxi från Forsbacka.

Tänkte bara berätta att jag har inte börjat packa än. Börjar få lite smått panik också för jag har halsbränna som satan, och mår illa varje natt. har haft så några dagar nu, jag vill ju inte att det ska fortsätta när jag kommer till frankrike. jag vet att det inte är magsjuka eller något, utan beror nog mycket på att jag för det första har druckit lite för mycket alkohol de senaste dagarna, men också att jag har ätit lite för mycket. Halsbränna är så jobbigt, vet inte vad jag ska göra längre. jag dricker mjölk och äter knäckebröd som folk säger. jag prövade att dricka vatten med bakpulver, och det fungerade ganska bra. Halsbrännan försvann i ungefär en halvtimme, men sen kröp den tillbaka igen.

Får hoppas att det blir bättre snart. Nu ska jag packa min väska, sen ska jag ta en kall dusch :)
Publicerat: 2011-06-30 @ 19:15:05


1 kommentarer
Postat av: Nathalie Reit

samarin och/eller novaluzid funkar bra för mig :)

2011-07-01 - 20:34:46 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: