Måndag

Jag vaknade i morse av en riktig ryggvärk. Jag har ont mot höfterna och svanken. Jag känner mig så spänd, speciellt på morgonen. Det går knappt att röra på sig. Om jag inte ska klaga så kan jag berätta att jag mår så otroligt bra just nu! Det är mitt livs sista riktiga sommarlov nu, så jag tänker passa på att bara njuta. Äta nyttigt, träna, gå ner i vikt. Jag kommer att klara det här, det vet jag. Även om det känns jobbigt nu för att jag fortfarande har sockerberoendet kvar, jag tänker på godis och cola typ dygnet runt. Det brukar ta ca 2-3 veckor innan sockersuget lägger sig för mig. Hoppas att det kommer lite tidigare den här gången...
Igår träffade jag en gammal klasskompis som jag inte pratat med på minst ett år. Vi gick i samma klass upp till 9:an, sedan dess har vi inte pratat mycket alls. Så vi tänkte träffas för att ta en cigg bara, men det slutade med att vi satt där i tre timmar och pratade. Jag vet inte hur många myggbett jag hade när jag kom hem.


Eva, bästa vän. Nu måste du komma hem snart!
Publicerat: 2011-06-13 @ 11:16:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: