Taizé

Jag tror att jag har glömt och berätta, men jag ska åka till Taizé i år ändå. Jag trodde att jag skulle behöva vara tvungen att vänta enda till 2012, men sen fick jag reda på att jag ska åka i år med! vi åker om ett och ett halvt dygn, och jag har inte packat än. Jag har konstigt nog börjat bli lite nervös, och det kan nog bero på att jag bara känner en person av álla jag ska åka med. Vem den personen är kan jag inte berätta än, då det är hemligt. Men jag kommer lägga ut en hel del bilder när jag kommer hem, så då får ni se.

Mina planeringar för morgondagen (hur jag vill att det ska bli) :

Fram till lunch- Packa och förbereda det sista innan jag åker.
ca 12.00-16.00- träffa vissa kompisar en sista gång innan resan (sandra, marcus, jossan, kanske natta)
16.00- åka in till stan och låsa in våra grejen, äta mat + köpa det sista innan vi åker.
20.00- gå till bilagan och old saints och träffa lite roligt folk och sjunga lite karaoke.
02.00- Gå och äta på donken
03.00- Gå till GDG och handla det sista ätbara.
03.40- Samling utanför tågstationen!
Publicerat: 2011-06-30 @ 13:19:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: