Dagens bild - dag 2


Hampus. Hampus är det underbaraste som finns, och jag är så glad över att få vara en del av hans liv. Han föddes för 7 månader sedan och det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till honom. Det är synd att vi inte träffas så jätteofta, men det blir så när man bor så pass långt bort ifrån varandra så att man måste åka buss. Jag har inte alltid tid, och särskillt inte nu då jag har praktik här i forsbacka och aldrig ens åker förbi Valbo. Idag var det 8 dagar sedan jag träffade Hampus och det känns som en hel evighet. Jag läste på facebook att han hade fått sin första tand för några dagar sedan. Jag längtar tills jag ska få se den med. Jag älskar Hampus jättemycket och är glad över den relation vi har fått. Vill aldrig förlora honom.!

Publicerat: 2011-05-12 @ 15:47:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: