Header och design?

Någon som är bra på att fixa header och design? jag betalar inte med pengar, men detta är vad jag kommer göra:

- jag kommer att följa dig på bloglovin

-Jag kommer att ge dig 50 unika besökare på bloggtrafik

Det kommer att krävas mycket arbete, för jag vill vara så nöjd som möjligt. jag vill kunna ha den här designen en väldig lång tid.

Nu ska jag klä på mig, borsta tänderna och så, sen måste jag gå till dagis för en ytterligare dag på praktiken. Och idag så har jag stängning, så jag kommer inte hem förän kl 18. Suck.
Publicerat: 2011-05-03 @ 08:07:59


1 kommentarer
Postat av: Anonym

http://sv.wikipedia.org/wiki/Reklamera

detta är reklamera

+

att man inte får betalt

tror inte någon kommer nappa på detta

2011-05-03 - 09:12:23 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: