Inte lång tid kvar nu!

Måste bara säga att nu är det inte lång tid kvar, känns som att det kommer bli en jättehärlig sommar!

12 dagar kvar tills jag kommer tillbaka till skolan igen.

19 dagar kvar till studentveckan.

23 dagar kvar till studenten.

26 dagar kvar till LCHF igen.

86 dagar kvar till min 19-årsdag.

Det kan bli en liten långtråkig sommar, eftersom jag inte kommer att festa, och jag kommer inte resa så mycket. Det kan bli en liten medeltidsresa med Eva i Augusti, men jag får se till att inte dricka då. Om de andra hade planerat att dricka så följer jag inte med, för jag har så lätt att bli frestad. Men i alla fall så kommer nästan hela min sommar bestå av bara; Sola och bada, Dansa och prommenera, gå ner i vikt och förlora mått!



Nu måste jag skynda mig till lergöken, börjar om ca 20 minuter och har inte fixat mig än ;)
Publicerat: 2011-05-19 @ 06:37:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: