Klarhet

Lite småsaker som får mig att må väldigt bra:
- Jag har insett att jag kommer hitta sätt att hålla vikten i framtiden när jag har gått ner.
- Jag har äntligen blivit bra vän med Nathalie igen, vilket betyder väldigt mycket.
- Jag är klar med det jag kan göra den här terminen i skolan, resten tar jag i sommar.
- Jag tar snart studenten då jag kommer att kunna göra precis vad jag vill.
- Jag har APU på dagis och alla barn får mig att må superbra.
- Jag träffar inte längre killar nu på ett tag då jag känner att jag behöver tid för mig.
- Jag slipper tveka mellan Tunisien eller Sverige då jag nu redan har bestämt mig.
- Jag har insett att jag ser bra ut och att det bara kommer att bli bättre.

Jag har fått mycket klarhet de senaste veckorna, och det behövs verkligen!
Publicerat: 2011-05-16 @ 17:04:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: