Om jag dör idag..

Så vill jag bara berätta för alla mina underbara vänner hur mycket jag älskar er. Jag vill berätta för Eva hur tacksam jag är över att hon började i min klass, hon har gjort så mycket positiva förändringar i mitt liv. Jag vill tacka Sandra för att jag alltid kan prata med henne om allt, hon peppar mig och får mig att tänka positivt. Och sen så har hon ju fått världens finaste son som har fått mitt att må så bra under den här tiden (7 månader, en vecka och tre dagar). Sen vill jag tacka Nathalie som alltid har funnits där för mig om jag behöver hjälp, både i skolan och utanför skolan. Vi har haft det så grymt roligt ihop de senaste åren, särskilt det sista då vi har börjat umgåtts mer. Jag vill berätta för Natta, Jossan och Emma hur ledsen jag är över allt tråkigt som har hänt, och jag vet att jag har gjort miljoner småfel, men det har även dom. Alla gör fel ibland och sånt får man alltid räkna med. Men nu vill jag verkligen försöka! Sen vill jag föresten att Tobbe ska få veta vilken stor idiot han här, för det verkar han inte förstå. Linnea, tack för alla roliga stunder jag fått med dig. Jag har verkligen haft jättekul! Sen vill jag hälsa Linda att jag är otroligt glad över att jag började i din klass, och jag är glad över att Marika började umgås med dig, för annars hade nog inte jag gjort det. Som du vet är jag väldigt stolt över dig, och tacksam över att jag får vara din vän. Mamma, jag vill att du ska veta att även om jag tycker att du är dryg och tjatig ibland så älskar jag dig ändå. Och förlåt för att jag är så lat och bortskämd ibland som nästan aldrig städar, men jag fungerar på det viset och jag kan inte rå för det. Jag lovar att jag ska försöka mer om jag inte dör ikväll, särskilt i sommar. Pappa, synd att vi inte träffas så ofta. Det är inte det att jag inte vill vara där, utan jag har alltid så himla mycket annat som kommer i vägen. Men jag saknar faktiskt Månkarbo. Om det inte blir någon jordbävning så ska jag åka till dig i sommar och stanna länge! men bara om vi slipper sova i husvagnen på golfen.. Sen vill jag tacka resten av min släkt och familj för att de alltid finns här för mig. Speciellt mormor, som nästan gjort vad som helst för att jag ska må bra. Och morfar uppe i himlen. Om jag dör ikväll så ses vi snart, men jag hoppas inte att vi kommer ses på minst 50 år.
Publicerat: 2011-05-21 @ 09:42:58


2 kommentarer
Postat av: e

vilken emma?

2011-05-21 - 12:48:38 |
Postat av: Nathalie Reit

finns alltid för dig gumman. Men jag måste påpeka att det du skriver inte är speciellt schysst! om man vill säga en sista hälsning typ innan man eventuellt dör så skriver man inte en sån sak som du gjorde till tobbe. oavsett vad han har gjort mot dig så skriver man inte så. "Sen vill jag föresten att Tobbe ska få veta vilken stor idiot han här, för det verkar han inte förstå." är det så du vill såra och säga det sista du gör innan du dör? då är du ganska känslokall..

är inte arg på dig men tycker bara du gjorde fel och alla får ju ha sina åsikter. För tänk efter själv.Inte skulle det vara roligt om t.ex. jag sa "vill bara säga att du är en idiot lizze" innan jag dör? tänk dig lite för kanske nästa gång. (jag tycker inte du är en idiot, vara bara ett exempel)

2011-05-21 - 14:28:48 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: