Ovanligt pigg!

Okej, nu kände jag att jag bara var tvungen att blogga. Det blir så tomt i min fina blogg annars, och det är ju synd. Jag vaknade för 20 minuter sedan och är ovanligt pigg faktiskt! Jag borde ta en macka, eller i alla fall gröt eller något. Vi ska inte äta förän om två timmar ungefär, och jag hatar att gå hungrig på morgonen, det är inte min grej. Jag börjar om 45 minuter, men vill egentligen gå dit tidigare. Man måste ju passa på, jag ska bara vara på lergöken i två dagar till. Vill hinna träffa barnen så mycket som möjligt. Plus att det är öppning om en kvart ungefär, jag älskar öppningar! Det är så mycket barn i alla storlekar och åldrar, och man får ta emot dem på morgonen och det är härligt. Plus att jag får träffa de små barnen då, dom är så söta! Sen så vill jag ju försöka att träffa föräldrarna och se om dom kanske har något att säga om min lapp jag satt upp. än så länge har tre personer tagit en lapp, men ingen har sagt eller frågat mig någonting. Hoppas att det blir annorlunda idag.
Publicerat: 2011-05-26 @ 06:15:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: