Svar på kommentar!

Postat av: e

vilken emma?

Svar: Eftersom jag inte vet vem du är och varken gav ut blogg eller mail så kan jag tyvärr inte svara riktigt på den frågan. Jag skriver inga efternamn i min blogg, om inte personen går med på det eller om det är mitt eget. Men jag antar att du vet vilken jag pratar om. en person som stod Jossan väldigt nära och som jag tror att jag började bli väldigt bra vän med innan det hände så mycket skit. Hoppas att svaret duger för det är det bästa jag kan ge dig :)

Nu ska jag in på mitt rum och städa lite. Bädda rent, sortera bort ett massa skit på skrivbordet som jag vill slänga och rensa alla spel och filmer i vardagsrummet. Sen efter det får vi se vad dagen har att erbjuda...

Publicerat: 2011-05-21 @ 13:25:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: