11-11-11

Jag älskar den här känslan. Idag kan ingenting i världen stoppa mig! Idag är jag 100 % oslagbar.

Jag vaknade kl kvart över 8 i morse, helt av mig själv. Så det såg jag som ett tecken, och därför är jag uppe nu. Jag tror ändå inte att jag hade fått någon chans att somna om då grannen håller på och bygger. Det låter ju så otroligt mycket, och jag störs ju av jättesmåa ljud. Som t.ex. Jag kan inte sova i ett rum där det finns en väggklocka som tickar, och jag vaknar av ett sms trots att jag har mobilen på ljudlöst, bara den vibrerar lite.

Idag så är det fredag och jag ska passa på att vila upp mig lite grann. Troligen så åker jag till stan i morgon, jag skulle så gärna vilja träffa Natta, det var verkligen evigheter sedan jag träffade henne. Sen på söndag är det True Talent FINAL!!! Jag är nervös. Men det kommer nog att gå bra. På måndag tänker jag passa på att ringa alla ställen jag behöver ringa för att veta hur det blir i min framtid (om bara några månader), då jag har valt att börja studera igen. Jag vill bara plugga upp betygen som jag har missat, jag tror att jag kommer klara det på en termin. så jag måste ju ringa arbetsförmedlingen, försäkringskassan, komvux? Aja, huvudsaker just nu är att jag vet vad jag vill, jag har ett mål. Klarar jag betygen så kan jag skriva in mig som vikarie, och det är det jag vill göra, till att börja med.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Big Brother som jag inte tittade klart på igår.
Ha en bra dag!   11-11-11!
♥♥♥
Publicerat: 2011-11-11 @ 09:02:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: