Big brother!

Jag förstår inte varför, men senaste tiden har jag haft så konstiga drömmar om big brother! Första gången drömde jag att jag fick vara med och bestämma vilka som fick vara med osv. Jag kommer ihåg att jag valde lite ungdomar från Forsbacka, men också lite gamla konfirmander!? :O

Andra gången (inatt) drömde jag att jag var med och deltog i big brother. Jag kommer inte ihåg så jättemycket detaljer men jag vet att det var en massa tävlingar som vi hade där, och att tappade byxorna! jättekonstigt. Sen vann jag i alla fall big brother, och när jag kom ut där ifrån så satt jag inne på google osv och sökte på mitt namn, men det var inte någon alls som hade skrivit om mig. Jag kollade på facebook, och ingen hade gjort vänförfrågan, och jag läste i tidningen och de hade inte skrivit om mig alls. Jag var helt bortglömd..
Undrar vad detta beror på?

Aja, nu måste jag fixa lite, sen ska jag och mamma kolla på "kär och galen"! Och i morgon ska jag hem till älskling! ♥
Publicerat: 2011-11-29 @ 19:13:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: