Ryggvärk och dåliga drömmar!

Idag har jag ont i ryggen! Den låser sig lite då och då beroende på vad jag gör, och det är jättejobbigt. Det är speciellt då jag ligger ner och ska resa mig upp, då går det nästan inte, utan jag får rulla ner för sängen istället.

Jag drömde en mardröm inatt;
Det första jag kommer ihåg var att jag skulle bada bubbelpool. Jag fyllde upp vattnet, också kommer det en massa killar som säger att dom vill bada med mig. Jag säger till dom att jag inte vill bada med dom, så då går jag istället och letar efter sebbe. I drömmen har Sebbe tydligen haft två förhållanden samtidigt. Ett med mig och ett med en annan tjej. Så jag letar upp sebbe för att berätta att jag inte tycker att det är okej att han är tillsammans med två tjejer samtidigt, då jag ser det som otrohet. Men han säger till mig att det inte är det. Jag ringer upp tjejen och hon lovar att aldrig träffa Sebbe igen (hon verkade jääättetrevlig!). Efter det så kommer jag ihåg att en av mammas bästa vänner ligger på en bår och är påväg att dö. Men om jag syr ihop henne så skulle hon överleva. Så jag börjar sy och mitt i allt, trots att hon var så nära döden, så skriker hon: "se till att stygnen blir bra så att jag får ett fint ärr efteråt!". Efter det så ringer min mamma och berättar att en av mina bästa vänner (Linnea) har dött. Jag åker dit och dom visar ett filmklipp där Linneas lillasyster sitter och gråter med Linnea i famnen. Jag börjar också stortjuta...

Sen vaknade jag. Fortfarande panikslagen. jag fattade ingenting. det första jag gjorde var att sms:a Linnea och fråga om hon fortfarande levde. Och det gjorde hon. Tur var väl det.
Nu ska jag försöka sova. Sebbes internet funkar ju inte ändå, så det är ingen idé att sitta uppe och vänta på honom. Godnatt!

Publicerat: 2011-10-21 @ 00:09:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: