29/8-2011

Jag hade nog för dåligt tålamod. Jag tror det var därför det blev som det blev. Jag kan ju inte räkna med att jag kan gå ner alla mina kilon på bara några månader. Hade det varit för 3-4 år sedan då jag bara vägde mellan 70-80, då skulle jag kunna räkna med det. men nu när jag väger över 100 kilo, en tiondels ton (!), då är det annorlunda. Jag får räkna med att det här "projektet" kommer att ta minst ett år. Men är det värt det? självklart!
Jag har tappat räkningen på hur många år jag har sakt att; nu börjar jag med dieten, undrar hur jag ser ut om två månader... Sv; likadan kanske?! En person på över 100 kilo märker man nästan ingen skillnad på om personen skulle gå ner kanske 8. Det lär jag väl fatta själv?
Aja, nu måste jag städa, sen duscha, gå till simon och vänta på att sebbe ska komma dit.

Föresten, om det var någon som inte visste det;
29/8-11 =  Sebastian ♥ Lizette
Publicerat: 2011-09-08 @ 13:04:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: