Trött

Är inte på vidare blogghumör, troligen kommer jag inte ha något roligt att skriva på några dagar nu.
I morgon kommer mamma hem! Hon har varit i Stockholm på utbildning i några dagar och jag hade tänkt att överaska henne i morgon genom att städa och göra det lite fint här hemma. För just nu ser det ut som en svinstia! Jossan åkte hem idag, och stannar troligen där tills på fredag eller lördag. Så nu sitter jag ensam hemma i en tom lägenhet, lite läskigt men man klarar sig! Snart ska jag slå på en film som jag kan somna till. Ikväll blir det antingen Easy A eller She´s the man. Men nu är jag trött, godnatt!


Så nära jag har varit dig alla dessa år, utan att ens tänkt tanken ♥

Publicerat: 2011-09-22 @ 01:10:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: