söndag!

Jag har blivit otroligt dålig på att blogga. Men tro mig, det kommer att ändras. Jag har haft en lite stressig och jobbig period, men det är bättre nu. Jag mår så jävla bra! Jag har hoppat av skolan. Det låter helt sjukt, hoppa av skolan när det bara är lite mer än en månad kvar. Men jag följde magkänslan, och det är det som är viktigast. I tisdags fick jag jobb, så jag känner att jag verkligen vill lägga ner all min tid på jobbet och jobba heltid. Anledningen varför jag började plugga var ju för att jag inte skaffade något jobb, men nu har jag ju jobb, så nu tycker jag inte att det är så stor anledning att gå i skolan. Det ska bli så otroligt skönt!

Igår hade jag en väldigt trevlig kväll/natt med lite roliga människor. Det var kul att äntligen få umgås lite med mina kompisar! Först va vi på förfest på söder från sju till halv till. Tiden går verkligen fort när man dricker alkohol! Men sen gick vi alla fall till interpool, och var där tills det stängde. Då tog jag bussen hem till Forsbacka.

Nu är det inte lång tid kvar tills jag har gått ner 20 kilo, alltså hälften av det som jag ska gå ner. Jag längtar så otroligt mycket tills vi åker till Egyptien. Jag har lovat mig själv att jag ska väga under 80 när jag åker dit. Och nu är det ju bara 13 kilo kvar tills det, så jag börjar faktiskt tro att jag kommer klara det.

Nu ska jag fixa mig lite, sen ska jag gå och handla :)
Publicerat: 2012-04-15 @ 13:59:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: