Slarv!

Idag har jag slarvat med maten. Jag har inte fuskat, utan jag har bara ätit väldigt dåligt. Man ska ju egentligen äta mycket till frukost, lite mindre till lunch och lite till middag. Visst, jag åt mycket till frukost (matlådan från igår). Men efter det åt jag ingenting förän kl fem, och det var en halv kopp naturell yoghurt. Nu mot kvällen så märkte jag ju av att jag var jättehungrig. Så för ca en kvart sedan (22.30) åt jag två kycklingklubbor. Nu måste jag skärpa mig! Man ska ju inte behöva gå och vara hungrig, det finns det ju ingenting bra med. Jag hoppas att morgondagen blir bättre. Fast det är tveksamt. Jag ska vara i valbo hela dagen då, och det finns ju inte så mycket LCHF-mat att bara köpa sådär. men jag kommer att äta en stor frukost innan jag åker, så att jag är mätt i några timmar. sen till lunch så tar jag nog en sallad, och sen får jag köpa någonting litet att ta med mig om jag ska hem till Sandra efteråt :)

Nu ska jag spela lite spel på facebook, sen läsa lite tills jag blir trött och somnar :)
Publicerat: 2012-01-03 @ 22:48:38


1 kommentarer
Postat av: emma-isabella

Du kommer igen imron igen =)

hejja hejja dig.

kram

2012-01-04 - 23:43:20 | URL: http://www.emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: