Veckans vikt och mått!

Vikt:

Startvikt: 110 kg
Dagens vikt: 97,4 kg
Viktminskning denna vecka: -0,3 kg
Total viktminskning: -12,6 kg


Mått:

Byst: 112 cm (0)
Midja: 93 cm (0)
Höft: 119 cm (0)
Lår: 75 cm (0)
Överarm: 43 cm (0)
Det som står först är måtten för idag och det inom parantes är veckans minskning.

Total minskning i cm: -39



Egna tankar:
Jag hade inte förväntat mig att det skulle gå så bra den här veckan. Har man inga förväntningar så kan man ju  inte heller bli besviken. Jag har ätit den där chokladmoussen 4 gånger den här veckan. Plus att jag inte har tränat en enda gång. Jag har ju lov nu, och jag tycker alltid att det känns så jobbigt att behöva åka buss i en och en halv timme för att gymma. Då tar jag det hellre de dagar jag går i skolan :)

Publicerat: 2012-03-04 @ 11:55:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: