dagens bild - dag 5


Min tatuering. Jag gjorde min tatuering för bara några månader sedan och jag är supernöjd! jag har tänkt mycket på att tatuera mig det senaste året, men jag har alltid skjutit upp det på grund av ekonomi eller för att jag inte vågar. Men nu när en kompis till mig tatuerade sig och jag följde med som stöd, så bestämde jag mig under tiden för att; "fan, jag ska också göra en!". två timmar senare satt den där i nacken och jag är väldigt nöjd över mitt val. tatueringen har fint budskap, någonting jag alltid har gillat att tänka på. Att allt man behöver är kärlek, det känns så skönt. Man behöver inte ha mycket pengar, snygg bil, många datorer, stort hus och en massa husdjur och betjänter för att vara rik. Rikedom består av så mycket mer och det är viktigt att man tänker på. Jag känner mig rik för att jag har så många vänner och min fina familj som verkligen älskar och bryr sig om mig. Sen känner jag mig rik genom att tänka att jag har hela livet framför mig. jag är ung, frisk och jag kan göra precis vad jag vill. Men i alla fall.. Tatueringen gjorde ganska ont att göra men jag stod ut genom att sitta och sjunga nästan hela tiden. Men när det var över så kändes det som att han hade hållt på i högst en halvtimme. Då var jag så bortdomnad att han lätt skulle få fortsätta ett tag till ;)
Publicerat: 2011-05-17 @ 19:31:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: