Lite planer för veckan!

Idag:  Slappdag, bara vara med mig själv!

Tisdag: äta paj och kolla film hemma hos sebbe.

Onsdag: Vara med sandra om hon kan, annars någon annan.

Torsdag: Möte på komvux, hälsa på på barn och fritid!

Fredag: Ingenting planerat!

Lördag: Pappa kommer hit. Fixar min nya data och äter middag hos mormor.

Söndag: Ingenting planerat. Troligen så kommer simon på kvällen. (söndagar=simondag!)


Idag har jag en otroligt bra dag! Jag är så glad idag, trots att ingenting speciellt har hänt. Måste nog ta och titta på ett till avsnitt av big brother nu, sen ska jag diska. Förhoppningsvis vill mamma kolla på en film med mig ikväll!
Publicerat: 2011-11-14 @ 13:59:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: