Söndag

Jag har blivit lite dålig på att blogga nu för tiden, så jag tänkte berätta lite smått om vad jag har gjort de senaste dagarna!

Torsdag:
Vaknade upp hemma hos Emma, åkte ner till stan och sen till Sandra och Hampus. Bara satt i varsin soffa hela dagen, både Sandra och jag var lite seg tror jag. Var där till kvällen och sedan åkte jag hem.

fredag:
Sandra kom hem till mig på dagen, och vi åt mat på pizzerian, kolla tv osv. Sandra och Hampus bestämde sig för att sova kvar hemma hos mig för att vi hade så roligt. Sandra fick värkar fram tills under natten, men dom avtog som tur var! vet inte varför, men den dagen gick väldigt snabbt. Trots att vi inte kom i säng förän kl fyra på natten. Jag kunde inte somna förän kl 7 på morgonen. hampus var lite jobbig för att han var sjuk, så jag gick in och sov med mamma. Men inte blev det nå bättre så som hon snarkar!

Lördag:
Vaknade av att jag hörde att Sandra och Hampus var uppe. Vi åt frukost vid halv ett. Efter det så badade Sandra och Hampus för första gången tillsammans i badkar. Jag passade på att ta lite bilder som jag lägger in på bloggen så fort jag lagt in dom på datan. Efter det gick vi till lekparken och lekte, sen fick vi skjuts till valbo och då blev det halloweenfest! :D

Söndag (idag):
har typ bara segat hela dagen. Var på konsum och handlade nyss och snart ska vi äta mat. Efter det ska jag städa lite och sen troligen ta ett bad. Sen ska jag gå till kiosken och handla något till True talent!!

Publicerat: 2011-10-30 @ 16:12:00


1 kommentarer
Postat av: Sandra, 16 år & blivande 2 barns mamma

trevligt hade vi! :)

2011-10-30 - 17:04:48 | URL: http://enligtsandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: