Everytime fitness!

Tänkte bara berätta en snabbis att dagen har gått bra. Jag har köpt ett årskort på everytime fitness i stan. Nu gäller det att jag ser till att vara där några dagar i veckan så att jag inte förlorar pengar på det. Nu ska jag inte ge upp. Nu är det bestämt. Jag ska träna här i minst ett års tid!

Jag gick på löpbandet bara idag i 40 min. Jag vill inte anstränga mig för mycket i början, så jag fortsätter ett tag nu med bara löpbandet och så. Men antagligen kommer jag att vara där lite längre än 40 minuterna de andra dagarna. Nu var jag bara där för att testa lite, sen så ville jag hinna med bussen, därför gick jag tidigare

Nu ska jag kolla lite på tv och sen plugga. I morgon ska jag åka in och träna lite igen. :)

Publicerat: 2012-01-18 @ 19:36:08


1 kommentarer
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

TÄVLA OCH VINN EN STEG OCH KALORIRÄKNARE!

http://overleva.blogg.se/2012/january/vinn-en-steg-kaloriraknare.html

2012-01-19 - 10:20:14 | URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: