Godnatt!

I morgon är det måndag. Det betyder att jag är ledig. Men trots det tänker jag ta en tur in till stan för att besöka gymmet. Nu har jag vilat i tre dagar så nu tycker jag att det är dags igen. Jag hoppas att min fot tycker samma sak. Jag sitter just nu och funderar på om jag ska sitta uppe och titta på tv ett tag eller om jag ska gå och lägga mig. Hjärnan säger åt mig att vara vaken, men kroppen säger emot! Ska jag klara av att gå upp i morgon då klockan ringer så är det nog bäst att jag går och lägger mig nu. Godnatt! :)


Bjuder på en otroligt gammal bild, jag tror att jag gick i 8:an.
Publicerat: 2012-01-22 @ 23:27:52


1 kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

vilka otroligt vackra ögon du hade/har !

2012-01-24 - 16:18:53 | URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: