lördag

Jag tänkte bara be om ursäkt för att jag är så otroligt dålig på att blogga. Har haft ganska mycket de senaste dagarna. Men jag tänkte berätta lite smått vad jag har gjort.

Torsdag:
Åkte in till valbo på morgonen för att sen ta bussen tillbaka till forsbacka igen med henne och ungarna. Det var första gången hon tog tvillingvagnen med sig på bussen, så därför åkte jag in till Valbo för att hjälpa henne med det. När vi kom till Forsbacka så klev vi först av och åt mat på pizzerian, sen gick vi till mormor och fikade. (jag drack citronvatten). När vi var klar där så gick vi hem till mig och åt lax. Sen tog hon tio över åtta bussen hem.

Fredag:
Åkte till skolan på morgonen, hade bara en lektion så jag hann med 10bussen hem. Då gick jag och handlade, sen gick jag hem för att städa duscha och laga mat innan sebbe kom. Otroligt mysig kväll! ♥

Idag:
Vaknade kl 10. Åt frukost (lchf-pizza från igår), kollade på the voice sverige och nu sitter jag här. Jag ska snart ta tag i disken, sen kommer nog hela dagen gå åt till att göra läxor.

(bilder kommer sen nån gång)

p.s. I morgon är det min 5:e invägning!

Publicerat: 2012-01-28 @ 13:06:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: