Lördag!

Jag har varit otroligt tråkig några dagar, men nu är jag tillbaka igen! Jag har bara dansat zumba två gånger den här veckan, för jag har haft så otroligt ont i ryggen. Men nästa vecka ska jag försöka igen. Idag tänkte jag cykla lite på träningscykeln som vi har här hemma. Jag måste ju göra någonting. Speciellt eftersom det är vägning imorgon. Nu tänkte jag berätta lite vad jag har gjort de senaste dagarna!

Onsdag:
Jag åkte in till köpis och träffade Nathalie och sandra och Hampus. Vi gick omkring och tittade lite, och sen åkte vi vidare in till stan. Åkte hem till en gammal kompis till mig så att Hampus fick leka lite med hennes dotter. Vi var där i några timmar. sista timmen började Sandra få jätteont i magen. Vi åkte hem, jag till mig, natta till sig och sandra och hampus till sig. Bara nån timme senare åkte sandra in till sjukhuset för att hon hade så ont, och dom sa att det var på gång.
Den här dagen åt jag rostbiff till frukost, en kycklingsallad till lunch, och någonting mer när jag kom hem, men just nu kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag åt.

Torsdag:
Vaknade på morgonen av att jag hade fått ett sms av sandra där det stog att hon hade fått barn! Min tremänning kom hit och hälsade på den dagen och hon sov också över hos mig. Vi spelade spel och bakade LCHF-pizza, kollade på film osv. Pizzan blev jättegod och smakade precis som vanlig pizza!
Den här dagen åt jag någonting till frukost, men kommer inte ihåg vad. Sen åt jag pizza till middag.

Fredag:
Vi vaknade runt tio. åt frukost, kollade film, spelade spel. Sen åkte hon hem. Sandra sms:ade och frågade om jag ville komma till sjukhuset och hälsa på henne och hennes nyfödda son. Och det ville jag självklart! Så jag åkte in och mötte Natta utanför sjukhuset. Vi gick och handlade en massa saker till Sandra. Och sen gick vi dit och hälsade på. Vi var där i en och en halv timme ungefär. Han var otroligt söt!
Den här dagen åt jag naturell yoghurt till frukost, pizza till lunch, och sen rester från pizzan till middag.

Jag vet att det låter hemskt att jag äter pizza. Men det är verkligen INGA kolhydrater i pizzan och den är supergod. Men visst så ska man ju inte äta det för ofta, men jag och mamma har bestämt oss för att göra en sån pizza ungefär en gång i veckan.
Nu ska jag äta lite frukost, sen tänkte jag lägga mig och läsa lite :)


Hampus otroligt söta lillebror Emil! :)

Publicerat: 2012-01-07 @ 11:34:49


2 kommentarer
Postat av: MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Sötnos! :)



Oh zumba verkar ju så kul!

2012-01-07 - 19:35:27 | URL: http://overleva.blogg.se/
Postat av: Sandra, 17 år & nybliven 2barns mamma

Åh, min minsta prins! :)

2012-01-11 - 11:38:50 | URL: http://enligtsandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: