Schema!

Jag började ju i skolan för några dagar sedan, och det är så himla mycket, så jag hinner knappt blogga. Även om jag bara läser tre kurser så är det så himla mycket att hålla reda på. Det är jobbigt att inte ha en "riktig" klass. Det är också jobbigt att inte känna någon. Nu KAN jag verkligen inte glömma mitt schema hemma nån dag. För jag har ingen att fråga om vilken tid vi börjar eller vilket ämne vi har. Jag börjar faktiskt sakna barn och fritid.

Såhär ser dagarna ut för mig de närmaste två månaderna i alla fall:
 
Måndag: För det mesta ledig, men ibland måste jag dit. (projekarbete)
Tisdag: Ledig
Onsdag: Religion från kvart i 1 till 4.
Torsdag: För det mesta ledig, men ibland måste jag dit. (projektarbete)
fredag: Religion från 8.30 till 10.00

De dagar jag är hemma ska jag ha som mina "läxdagar". Och sen har jag ju också hemstudier i kursen "människor i behov av stöd". Där får jag uppgifter att göra hemma varje dag.

I mars så får jag lite fler lektioner. Det innebär att det bara blir måndag som är min lediga dag (ibland).

Jag har ganska härligt schema ändå! ;)
Publicerat: 2012-01-11 @ 09:13:59


1 kommentarer
Postat av: MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Lugnt! :)

2012-01-11 - 22:13:40 | URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: