10 veckor!

Igår så hade jag gått på dieten i tio veckor, det betyder att jag är i vecka 11 nu!! Det känns helt overkligt att jag har klarat detta. Under de här 10 veckorna så har jag ju faktiskt tränat ganska mycket också (även om jag har blivit lite lat senaste tiden), så nu tänkte jag räkna upp allt jag har gjort!

-2 timmar zumba
-1 timme simning
-29 timmar GYM!

Även om det har gått jättesakta senaste tiden så måste jag bara säga att jag är otroligt stolt över mig själv! Jag har inte ätit någonting annat än vad jag får äta enligt dieten. 12 kilo har jag gått ner nu. Jag har kommit så långt, men resan är verkligen inte klar än. Jag vill verkligen ner till 70 kilo och jag ska kämpa för att komma dit. Jag ger aldrig upp!

Tog en bild idag för att se om det har blivit någon skillnad på "gäddhänget". Och det hade det verkligen. Lite dålig bild, eftersom det är svårt att knäppa kort på sin arm när man samtidigt måste använda den. Hoppas bilden duger ;)


Jag är så grym!!
Publicerat: 2012-03-12 @ 17:27:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: