Blir irriterad!

Jag förstår verkligen inte hur alla kan vara så upptagna hela tiden. Jag har frågat typ 10 personer nu om de vill hitta på något ikväll, hälften av dom har inte svarat, resten har fullt upp. Ser ut som att jag får spendera kvällen ensam. Grejen är att jag inte orkar åka någonstans heller, vill ju vara hemma. Mamma ska iväg med jobbet ikväll och jag hatar verkligen att vara ensam hemma. Vi har typ inga lampor, det är kolsvart, tyst och helt ensamt. (ja, jag är mörkrädd) Ush, nej, det går verkligen inte!

Jag som hade tänkt köpa hem ingredienser till min chokladmousse, också har jag fått hem en jättebra film ifrån lovefilm. Men det verkar som att det blir jag och katten ikväll. Tur att jag har henne i alla fall :)
Publicerat: 2012-03-09 @ 10:45:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: