Idag ska bli en bra dag hade jag tänkt!

Vaknade pigg och glad idag. Vilken tur, för idag är jag verkligen tvungen att ta 7.25-bussen till skolan. På kommunikationen ska vi kolla på en film som heter "armlös, benlös, makalös". Sen har jag inga andra lektioner. Så det blir en slapp dag. Efter skolan så åker jag ner och tränar några timmar och efter det åker jag hem till Forsbacka för att umgås med Eva och en annan vän :)

I morgon kommer bli en lång dag, men det behövs. Jag åker in med samma buss på morgonen och tränar. Efter det går jag och äter lunch, och sen sitter jag och pluggar på skolans datorer till kl sju. Så då måste jag ha en matlåda med mig. känns så skönt att äntligen få en hel del saker gjorda i morgon. Men idag känner jag att jag behöver en ledig dag, slippa tänka på skolarbeten och sånt alls. Det behöver jag. :)

Publicerat: 2012-03-28 @ 06:55:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: