mobilbloggning!

Tänkte slänga in ett litet blogginlägg från mobilen (bara för att jag kan), nu innan jag ska sova. Jag är så otroligt tråkig på bloggen nu för tiden. Men det ska ändras på. Jag tror att det kan bero på att jag är lite nere, eftersom jag inte går ner i vikt som jag vill. Blev så besviken när jag vägde mig i söndags. Minus sex hg! Jag ligger minst en vecka back. Jag som ville vara lite halvsmal i sommar i alla fall. Jag som ville trivas i bikini. Jag som ville höra andras kommentarer; fan vad smal du har blivit! Och jag skulle tacka, och sen gå vidare och fortsätta visa upp min nya kropp. Typ så. Vet att det låter så jävla töntigt, men jag har alltid drömt om att göra det... Men nej, nu måste jag tänka positivt! Det har varit några dåliga veckor ja, men då kan det ju bara bli bättre i och för sig. Visst att jag kanske inte kommer väga 70 kilo i sommar, jag kommer fortfarande vara mindre än vad jag är nu. Sånt här tar lång tid, det måste jag acceptera:-) men nu ska jag sluta tråka ut er med mitt tjat, för nu ska jag sova.. P.s. Furuvik smsade idag och sa att dom ville ha en telefonaudition med mig. Så i morgon bitti ska jag ringa dom! Någon som har nä tips på vad man kan säga till dom? ;-) godnatt!!
Publicerat: 2012-03-14 @ 22:55:35


2 kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Kul att du är med och tävlar, lycka till!

Allt bra med dig annars då? :)

2012-03-16 - 18:44:06 | URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: ~ L I N N ~

Härligt!

Jo det är bara bra här med :)

Görs då?



Btw, kommentera inlägget att du är med igen, råkade trycka på "ta bort" ist för "godkänn" så en del kommentarer försvann.. :(

2012-03-17 - 14:34:36 | URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: