Torsdag!

Ush vilken seg dag! Vaknade runt tio. Skulle egentligen ringa och söka en massa jobb idag. Men insåg sen att jag inte kunde det på grund av vissa orsaker. Så har i stället legat och kollat på big brother i några timmar (från 10-14). Helt onödigt, jag vet. men nu har jag ju kollat på alla avsnitt, så nu behöver jag inte kolla nå mer. Sen så förtjänar jag att slappa framför datorn ett tag, eftersom det inte är lång tid kvar tills min datafria och tvfria vecka börjar. Ser inte ett dugg fram emot det, men jag vet att jag kommer må så bra av det, så jag måste :)

Nu ska jag diska och så lite grann, sen kommer mamma hem och då blir det torsk!
Publicerat: 2012-03-08 @ 14:41:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: