träning

Tänkte bara slänga in en snabb uppdatering och berätta hur det går med träningen och så. Det går förjävligt faktiskt! Jag har verkligen inte haft tid och träna nu när det har varit lov. Jag vet, det är då man borde ha tid.. men för det första har jossan varit hos mig och jag har varit hos henne. Sen så har jag varit på en massa jobbintervjuer, fått jobb, och jobbat några dagar. Så jag har verkligen inte haft tid. Men nu när jag slutar i skolan så kommer jag få massvis med tid till att träna. För nu när jag jobbar halvtid så är ju det 17-21. Och då kan jag träna typ vid två nånting. När när jag börjar jobba heltid så jobbar jag ju ca mellan 09-16 och då kan jag ju träna när jag har jobbat klart. Nu har jag ju inga läxor att tänka på heller, vilket känns så jävla skönt! Fast i och för sig så är det ju lite "läxor" på jobbet också. Det är ju mycket man måste lära sig, men det är värt det :)
Publicerat: 2012-04-15 @ 20:21:00


2 kommentarer
Postat av: V I C K Y

Kul att läsa fler om fler bloggare som försöker gå ner i vikt/bli hälsosammare! Kika gärna in i min blogg, vi kanske kan inspirera varandra?! :)

2012-04-15 - 20:52:52 | URL: http://vnyren.blogg.se/
Postat av: Sofia

du är en inspirationskälla! kommer lätt följa din blogg framöver (: läste att du startade i januari 2012, och jag vill bara säga - BRA jobbat!

2012-04-15 - 21:11:59 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: