Veckans vikt och mått!

Vikt:

Startvikt: 110 kg
Dagens vikt: 94,9 kg
Viktminskning denna vecka: -1,1 kg
Total viktminskning: -15,1 kg


Mått:

Byst: 108 cm (3)
Midja: 92 cm (0)
Höft: 117 cm (2)
Lår: 75 cm (0)
Överarm: 42 cm (1)
Det som står först är måtten för idag och det inom parantes är veckans minskning.

Total minskning i cm: -47


Egna tankar:
Känns faktiskt ganska bra! Äntligen har det hänt lite med måtten, det var ju ett tag sedan. Men självklart går det ju mer sakta för varje gång eftersom jag blir mindre. När jag har gått ner 5 kilo till så ska jag ta ett kort då jag står i ett par byxor jag kunde ha för tre månader sedan. Det är helt sjukt hur det kan bli så på sån kort tid! Det känns verkligen inte att jag har hållt på med det här i tre månader. Jag är så jävla grym!

p.s. invägningen blev en dag tidig den här veckan eftersom jag troligen kommer vara bakis i morgon ;)

Publicerat: 2012-04-07 @ 10:56:17


1 kommentarer
Postat av: ANNE

Hej goding! Jag har nu utsett en vinnare i min tävlingen som jag hade tillsammans med Beachandmotion.se. Kika in och se om det var du som blev den lyckliga vinnaren :)



Kram!

2012-04-12 - 12:10:50 | URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: