Run!

 
Jag vill också kunna göra såhär! Och någon gång ska jag det också. jag vet inte hur gammal jag var sist jag sprang på "riktigt", men det måste ha varit mer än 5 år sedan i alla fall. Men jag har fortfarande lovat mig själv att på den första måndagen i mars, då ska jag springa. Eller i alla fall jogga. Innan det vill jag hinna gå ner lite mer, också vill jag träna mina knän lite eftersom jag har så lätt för att bryta ben. Och det värsta som skulle kunna hända just nu, det är ju att jag bryter benet! ;)
Publicerat: 2012-02-01 @ 16:29:00


1 kommentarer
Postat av:  MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack snälla du för ditt stöd <3

2012-02-01 - 18:43:22 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: