Dålig uppdatering!

Ursäkta för att jag är så jävla tråkig och typ aldrig bloggar. Men man har sina perioder, och jag är absolut inte på blogghumör idag! Troligen inte de närmaste dagarna heller. Men jag tänkte i alla fall berätta vad som har hänt under veckan och vad som kommer att hända:

Fredag: Åkte först in till skolan på morgonen och gjorde prov. Efter det gick jag på stan och väntade på Kamila, och sen gick vi och tränade. Sen åkte vi hem till jossan och fixade oss innan vi skulle ut. Jag hade planerat att vara nykter hela kvällen, men jossan övertalade mig att jag skulle dricka lite. Och det var värt det, roligaste kvällen på länge! Synd bara att det blev lite mer än vad jag hade räknat med. Under kvällen hann jag få i mig 19 shots, så ni kanske förstår hur jag mådde när jag kom hem till jossan den natten ;)

lördag: Vaknade upp bakfull hemma hos Jossan. Försökte få i mig lite mörk choklad, men jag mådde så illa så jag sket i det. Det enda jag såg framför mig var en fet pizza och en massa cola, men som tur är så är jag så duktig att jag höll mig till dieten! Kl halv 4 kom min morbror och hämtade mig och jossan. Vi skulle då hem till min mormor och fira hennes födelsedag med tacos. Jag åt 2 jättestora portioner (utan bröd såklart). Sen gick jag och jossan hem till mig och la oss och sov. När jag vaknade så höll jossan på och fixa sig, för då skulle hon på fest. Så jag ringde mamma och bad henne ta med rester ifrån tacosen. Så då åt jag två stora portioner till ;)

Söndag: Vaknade upp och mådde lite bättre. Jag kände mig fortfarande lite seg efter bakfyllan, så bestämde mig för att bara ha en slappdag. Åt mat, kollade på film och gjorde läxa.

Måndag: Åkte till skolan, hade en lektion bara. Efter skolan åkte jag hem till sandra, Hampus och Emil och hälsade på. det var så länge sedan nu. Vi kollade på trassel, gick till köpis osv.

Idag: Vaknade nyss, ska snart plocka lite här hemma, sen ta ett bad. Troligen ska jag till Sebbe ikväll, men det är inte helt bestämt än.

I morgon: Åker till skolan på eftermiddagen, åker hem och gör läxa.

Torsdag: Ledig, läxa.

Fredag: Åka till Sandra igen, Natta och troligen Linnea följer med :)

Lördag-söndag: Läger med kyrkan i undersvik!
Publicerat: 2012-02-07 @ 12:50:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: