Måndag

Idag har jag en dålig ryggdag. Antagligen för att jag har börjat dansa zumba, för min kropp är ju inte så van vid att röra på sig nu för tiden. Men det kan ju vara träningsvärk bara, och är det så, så är det bara bra att jag dansar. Det bästa botemedlet mot träningsvärk är träning. Men jag testar att dansa några dagar till nu, och har jag fortfarande ont då så får jag vila under helgen. Om slasket utanför snart försvinner så kan jag ju börja promenera med. Plus att jag har en motionscykel också.

Idag hade jag i alla fall tänkt att bara ta det lugnt. Jag ska snart göra frukost, sen efter det ska jag diska och plocka lite, och sen tänkte jag ta en dusch. Blir väl kanske någon bra film på tv ikväll. Men sen någon gång i veckan så måste jag verkligen ta och hälsa på Sandra. Hon ska snart ha barn och det skulle faktiskt vara kul om jag hann träffa henne innan dess. Vi får väl se om jag hinner.

Nu måste jag äta frukost innan jag hungrar ihjäl!
Publicerat: 2012-01-02 @ 12:33:53


3 kommentarer
Postat av: Hasse

Kämpa på ! Jag tänker följa dig hela vägen i mål.

2012-01-02 - 17:28:40 |
Postat av: Hejatildis

Bra blogg!

2012-01-02 - 19:19:26 | URL: http://hejatildis.blogg.se/
Postat av: Sandra, 17 år & snart 2-barns mamma

Imorgon blir det ! :)

2012-01-03 - 15:24:44 | URL: http://enligtsandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: