Är jag för tråkig?

Sitter i skolan just nu. Har ingen lektion idag (bara ett "möte"), men jag åkte hit ändå. Jag kände att det behövdes. Jag har så mycket skolarbete nu, trots att jag bara går 50 %. Har så jävla svårt att koncentrera mig, så allt går så mycket saktare. Men nu har jag i alla fall fixat en liten del. Det är bra, så länge det går framåt så är jag nöjd! Snart ska jag gå på det där "mötet", sen blir det lunch med eva. Efter lunchen har jag ca en och en halv timme på mig innan en tjej kommer och förhoppningsvis köper min balklänning. Efter det drar jag på stan och fikar, handlar lite och sen tränar :)

Känner att jag börjar tröttna lite på bloggen. Det är inte det att jag inte vet vad jag ska skriva. Jag har en massor jag VILL skriva. Men det är bara det att jag känner att det är så onödigt då det ändå inte känns som att det är någon som läser. Jag vet att folk läser, eftersom jag ser ju det på statistiken. Men ändå så får jag inga kommentarer längre. Är jag för tråkig?

Publicerat: 2012-03-05 @ 10:38:29


2 kommentarer
Postat av: Elina

Du är inte för tråkig, jag tycker det är intressant att läsa.

Vad är det du pluggar?

2012-03-05 - 13:41:57 |
Postat av: Emilia

Jag tycker inte du där tråkig. Är så sjukt inspirerad av dig, så jag håller oxå på med en viktresa. You go girl! :)

2012-03-05 - 17:47:02 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: