läxa!

Angående dataförbudet fem här veckan som jag kanske har nämnt så blir det inte helt som jag har tänkt mig. Ska försöka att sitta så lite som jag kan, men ibland måste man ju in och kolla facebook och blogga och så;-) i alla fall så bloggar jag från mobilen nu. Sitter ute på bron och röker. Det är ju så fint väder ute idag! Undra om det kanske är dags att börja hoppas på våren igen nu? Blir alltid på så bra humör när våren börjar komma, det betyder ju att sommaren närmar sig! Idag blir det i alla fall en riktig läxdag, jag känner att det behövs. Hela veckan kommer förhoppningsvis att bestå av en hel del läxa! I morgon ska jag till konsum här i forsbacka och höra om det är okej att jag står där och fortsätter med mina enkätfrågor. Lättare att stå där än att behöva gå runt och tjata på folk på nian. Speciellt eftersom jag är ledig i morgon också. Men nu ska jag gå in och fortsätta att skriva instuderingsfrågor till religionen. Hoppas att alla får en riktigt bra dag!:-)
Publicerat: 2012-03-12 @ 16:06:46


1 kommentarer
Postat av: Linnéa

Nää du ska inte plugga hela veckan faktiskt, För på Torsdag ska du med mig iaf till Polhem för att lyssna på Mogge som föreläser, Har du glömt? :D

2012-03-12 - 16:26:08 | URL: http://http://linneabergstrom.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: