"Nothing will break me down"

Godmorgon! Jag ställde faktiskt kl på 6 i morse, men med tanke på att jag bara sov ca 4 timmar inatt på grund av mardrömmar så bestämde jag mig för att strunta i att träna, och sova lite extra. Så nu är jag pigg i alla fall.

Tänkte bara göra en snabbt inlägg nu och berätta att det i söndags tog slut mellan mig och Sebbe. Jag tänker inte gå in på detaljer, men det var i alla fall ett gemensamt beslut. Så troligen blir min uppdatering nu den närmaste tiden lite tråkig. Jag känner inte att jag orkar. Jag tog till och med ett litet uppehåll från Fashion Avenue på facebook. Och det, kan jag lova, är INTE likt mig.

Här kommer en liten bild som visar min viktresa hittills. Det är ju lite skillnad ;)

Publicerat: 2012-03-27 @ 10:02:56


1 kommentarer
Postat av: Frida

Snälla kan DU/NI hjälpa mig med att göra min blogg bättre?

DU/NI behöver bara trycka på länken här nere och läsa det inlägget och ja där står det mer♥ Det låter jobbigt men det är det absolut inte♥



Till alla läsare + bloggaren



Tack på förhand♥



http://fridasjolander.blogg.se/2012/march/vad-ska-jag-skriva-mer-om.html#comment

2012-03-27 - 12:13:14 | URL: http://fridasjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: