Veckans vikt och mått!

Vikt:

Startvikt: 110 kg
Dagens vikt: 98 kg
Viktminskning denna vecka: + 0,6 kg
Total viktminskning: -12 kg


Mått:

Byst: 112 cm (0)
Midja: 93 cm (0)
Höft: 119 cm (0)
Lår: 75 cm (0)
Överarm: 43 cm (0)
Det som står först är måtten för idag och det inom parantes är veckans minskning.

Total minskning i cm: -39


Egna tankar:
Jag blir så arg! Men jag vet ju varför sånt här händer, men jag hatar att alltid ha någonting att skylla på. MEN, jag har ätit jättemycket mörk choklad. Och även om det sägs att man får äta det, så tror jag inte att det är meningen med flera chokladkakor i veckan. Jag gymmar aldrig längre heller. Så nu måste jag verkligen göra det. En sak varje dag ska jag göra. Orkar jag inte gymma så kan man åka och simma, ta promenad, cykla, dansa zumba. Det finns verkligen hur mycket som helst som man kan göra! Aja, jag har lärt mig en läxa nu i alla fall. Jag trodde aldrig någonsin att det skulle vara ett plus på vågen, men nu var det så. Så nu får jag fan skärpa mig!

Publicerat: 2012-03-11 @ 13:42:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: