vikten och så.

Hej! Tänkte bara göra ett kort inlägg och berätta lite hur det går med vikten! Jag har ju glömt bort att lägga ut veckans vikt och mått två veckor nu. För en vecka sedan hade jag gått upp till 94 igen. Men mycket beror nog på att jag åt en hel del mörk choklad och köttbullar. Sånt är bara okej i små mängder. Men i morse när jag vägde mig så stod vågen på 92,8. Så nu är jag tillbaka igen! Så fort jag ligger under 90-sträcket så ska jag börja mäta mig och så igen. Men just nu finns det varken tid eller ork till det. När jag har kommit under det sträcket så tänker jag också lägga ut en MASSA bilder på hur måtten har förändrats. Då blir det midja, byst, höfter, överarm och lår. Tänker även lägga upp en bild på mig i ett par byxor som satt perfekt för 4 månader sedan. Så håll utkik! ;-) nu ska jag sova lite så jag blir pigg när jag kommer till jobbet. Kom hem därifrån för en halvtimme sedan och längtar redan tillbaka. Måste vara något stort fel på mig!:-D godnatt!
Publicerat: 2012-04-30 @ 00:26:10


1 kommentarer
Postat av: jessica

Härligt att du är "back on track"! Nu kör vi mot sommar och välmående! ;)

2012-05-03 - 12:58:57 | URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: